Het ontstaan van STREEP PR

Ergens ver weg, verstopt in de drukke wereld van Content, leefde Stipje. Stipje had een vrij simpel leven. Naast het plekje wat hij moest veroveren boven de i, en de plek die hij aan moest nemen aan het einde van een zin, was hij van weinig belang voor anderen. Stipje sprong van platform naar platform, van zin naar zin, en dacht bij zichzelf: ‘Waar ben ik nu mee bezig? Wat ben ik aan het doen? Mijn leven bestaat uit het beëindigen van dingen. Ik wil juist dingen beginnen!’

 

Hij startte een zoektocht. Hij beklom de hoge Faceberg met zijn oneindige GIFjes, vluchtte voor de spoken in Snapcastle en trok door het Twitterium, waar de meningen hem letterlijk om zijn oren vlogen. Uiteindelijk kwam hij vast te zitten in de beklemmende Instagrot. Niemand wilde het puntje een grotere rol geven. Stipje kon nergens van betekenis zijn.

 

Na uitzichtloze uren van wanhoop gaf Stipje het op. ‘Dan niet!’ schreeuwde hij vanuit de Instagrot. Hij begon te snikken en te huilen, totdat hij in slaap viel. De donkere nacht maakte langzaam plaats voor een nieuwe, zonnige dag. Stipje lag te woelen op de grond, tot hij wakker werd door een onwijze pijn aan zijn armen en.. wacht. Wat? Armen?! Stipje was in één klap wakker, sprong op, en keek in paniek langs zijn lichaam naar beneden. Waar eerst zijn mooie, ronde vormen de show stalen, pronkten nu twee prachtig lange armen opzij! Stipje slaakte een kreet van blijdschap. Nu kon hij de wereld aan.

 

Toen Stipje - inmiddels geëvolueerd tot Streep - de grot uit stapte, werd hij van hot naar her gesleept om werk te verrichten. Hij werd door woorden gehaald en tussen woorden gezet. Maar het allerleukste vond hij om onder een woord te gaan liggen. Wanneer hij dat deed, voelde hij zich pas écht gelukkig. Streep zorgde er namelijk voor, dat het woord belangrijk werd, dat het woord meer betekenis kreeg. Op deze manier kon hij er voor zorgen dat de dingen die écht belangrijk waren, naar buiten werden gebracht.

 

Iedereen wilde dat Streep voor hen kwam werken: wie wil er nu geen betekenisvolle content? Streep vond dit echter maar niets. Hij besloot voor zichzelf te beginnen, en startte zijn eigen bureau: Streep PR. Streep wilde met zijn talenten anderen inspireren, bewegen en verbinden. En dat doet hij nu nog steeds.